מוזיאחלה 22

22.jpg מוזיאחלה נכנסת לקצב מסחרר, בהשראת האלבום הדנדש של היאפים עם ג'יפים (תקנו בלי לשאול שאלות). תכנית דחוסה, אינטנסיבית, עמוסה מן הרגיל. 26 שירים, רובם בני פחות מ-2 דקות, מעט מילים שלי, וטריליארד'תאלאפים סגנונות שנדחסים לתוך 55 דקות של תכנית. חגיגה.
שימו לב ל: שיר מספר 2, "אוקיאנוס", מתוך ה-אי.פי הראשון של היאפים שיצא בשנת 1999. שירים 7+15+25 של לדבלי – אחד מהדמויות הבולטות והמיתולוגיות בבלוז האמריקאי של תחילת המאה הקודמת. שיריו מינימליסטיים, כמעט ערומים, ומאוד מאוד יפים. שיר מספר 8 של אדם קומן, מתוך אלבום הבכורה הסהרורי שהוא הוציא לפני מספר חודשים. הסמיכות ללדבלי לא מקרית. קטע 10 של זהר וגנר והמסריחים, שכבר השמעת לא מעט בחודשיים האחרונים, למרות שכולם אומרים לי שזה חרא. קטע 16 של ג'אד פייר (חצי-יפאני) ודניאל ג'ונסטון (666!), בהמלצתו של ליאור קסטרו. קטעים 19+20 – נויז פוליטי, ברוח מלחמת לבנון הראשונה (ישי אדר, מתוך פסקול בופור) והשנייה (עמנואל ויצטום, מתוך אלבום התגובה של הלייבל תדר למלחמת לבנון השניה). לגבי השיר האחרון בתכנית אין לי הרבה מה להגיד, חוץ מזה שהכנסתי אותו בגלל שאני ממש אוהב את העטיפה של האלבום החדש-יחסית של איתמר רוטשילד.

הורדה | אייקאסט

01 פוריטנים צעירים – תרגילים בהתבגרות (הורדת האלבום)
02 יאפים עם ג'יפים – אוקיאנוס
03 יאפים עם ג'יפים – קרח מתחת לגשר
04 פרויקט הגומייה – מיכאל
05 פעמיים כי טוב – שושנת הרוחות
06 טאפט – כרישים (הורדת האלבום)
07 לדבלי –
Aint Going Down to the Well No More (הורדת האלבום)
08 אדם קומן – קטע8
09 בילי צ'יילדיש וסקסטון מינג –
Double Axe Murder
10 זהר וגנר והמסריחים – נערי הגטו באים
11 קימיה דוסון –
Stink Stuff (הורדת האלבום)
12 אליוט שארפ –
Gagers And Gan (הורדת אלבומים)
13 יום צהוב – אין שלום (הורדת האלבום)
14 נס כאפה שחור – אל תיתן (הורדת האלבום)
15 לדבלי –
Come and Sit Down Beside Me (הורדת האלבום)
16 ג'אד פייר & דניאל ג'ונסטון – I Did Acid With Caroline (הורדת האלבום)
17 סיד בארט –
Golden Hair (הורדת האלבום)
18 יאפים עם ג'יפים – בנק
19 עמנואל ויצטום –
Whisperer
20 ישי אדר –
Fortress
21 סטארז אוף דה-ליד –
Austin Texas Mental Hospital, Part 1
22 אליוט שארפ –
Velocity Of Hue (הורדת אלבומים)
23 מאן – Yunarthur
24 סידני בקט וג'יימס פ. ג'ונסון –
Wild Cat Blues
25 לדבלי –
Birmingham Jail (הורדת האלבום)
26 איתמר רוטשילד ואיתמר רוטשילד – מגע עיניים

12 מחשבות על “מוזיאחלה 22

  1. idanska

    ותגיד, ראיתי ששאלו אותך בפורום (ולא כל כך הבנתי את התשובה) – איפה אפשר למצוא את האיפי הראשון של היאפים?

  2. אבי

    הפורטפוליו, היוטיוב והפליקר :)
    פספסתי משהו?

    לגבי ה-EP הראשון של יאפים על ג'יפים – הבנתי שאנובה מתכוונים להעלות אותו לרשת בקרוב להורדה. אם זה לא יקרה בשבוע-שבועיים הקרובים, תזכיר לי ואני אעלה לראפידשר בשמחה :)

  3. idanska

    לא, לא פספסת כלום 8) לצערי לא מתחדש שם יותר מידי.
    בכל מקרה תמשיך לפנק לנו תאוזניים ואם האיפי לא יצוץ אני אציק לך.

  4. רותם

    יו בנאדם

    א סחתיין עליך ועל פועלך

    ב אני מנסה ולא מצליח להכנס לבלוג ההורדות שאתה מקשר אליו. אומרים לי שלא הוזמנתי. איך משיגים הזמנה ומה הטלפון של הברמנית?
    תודה
    רותם

כתיבת תגובה